5 favoriter

mina 5 favorit filmer (en dokumentär doe) utan inbördesordning!
 
 
 hunger games - catching fire
Såg denna två gånger på bio, först med mamma, sen med Sebastian. Och herregud vad bra den är!! Gillar första också och kan verkligen inte vänta tills den 3:e kommer ut! Denna film rekomenderar jag stort och detta är en sådan film man kan se om och om igen!
 
Believe movie!
Om du gillar Justin ska du ju gå på den, om du inte gillar honom, gå på den ändå! Man får svar på allt man undrat över och seriöst, den är helt fantastiskt gjord, jag älskade den och jag grät floder! Man får vara med steg för steg under hela processen till Believe tour, mycket personliga intervjuer också med familj och vänner!
 
Mean girls!!!
Hihi, åh, om du är tjej och inte sett denna film så ska du göra det nu, det är ett måste! Fick den när jag fyllde 13 kommer jag ihåg och älskade den! Finns ju även en tvåa, fast med andra skådespelare men med samma "handling/historia" dock slår inget orginalet!
 
tangled!
Alltså, om jag var tvungen att säga EN favorit film, så skulle jag välja denna. Jag känner igen mig så mycket i Rapunzel och Disney har verkligen överträffat sig själva nu för detta är verkligen en kanon film! Tänker faktiskt sätta på den efter jag skrivit klart hihi!
we bought a zoo!
Det är något med mig och verklighetsbaserade filmer, de är dom bästa tycker jag, för det har lixom hänt på riktigt (fast filmen lägger väl så klart på lite twister osv) We bought a zoo handlar om en familj som ska flytta till ett nytt hus. En ensam stående pappa och hans 2 barn. När dom kommer dit upptäcker dom att dom bor i/på ett zoo och tar upp kampen för att starta upp verksamheten igen. Den är helt fantastiskt bra!
 
vad har ni för tips på filmer? vilken är din favorit film om du måste välja en?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!