bloggpaus

 
Har bestämt att ta en bloggpaus, som ni kanske märkt har den redan börjat, men jag har inte varit säker på att det är rätt att ta en paus. Men känner att det behövs. Har ingen insperation att blogga längre. Och detta väder tar seriöst all min energi och mitt bra humör ifrån mig. Så jag orkar inte koncentrera mig på något. Så för eran skull och för min blogg's skull så tar jag en paus på obestämd tid, vi får se när jag kommer tillbaka! 
 
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!