can't wait for spring

 
Spring outfit
 
Spring outfit by moa-hollstedt featuring stud earrings
 
jag längtar ihjäl mig tills våren kommer.. Och just nu är jag sååå gaaalet shopping sugen, men jag har köpstopp fram tills Mars då jag och mamma åker till my beloved Stockholm och vår-sommar shoppar hehe! För i sommar ska jag spara pengar om jag får ett jobb (förhoppningsvis det jag hade förra året) så jag kan resa denna höst och nästa sommar då jag fyllt 18 hihi!
 
Jag är jättetrött i mina armar och i mina ögon. Var jätteroligt att träna med Sebastian ( dock är jag pinsamt klen ) men ingen dömmer! 
 
nu ska jag snart sova ! Hoppas ni njuter av det sista på lovet! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!