cozy

en av mina fina julklappar jag fick, hot Chocolate mix och en mugg till det!
 
har bara slöat hela dagen, vilket var meningen. Vet inte riktigt om jag är trött eller inte. Dricker varm oboy och smsar med älsklingen. Imorgon blir det gymmet någon gång under dagen. Ben och rumpa! Haha har ju jätte träningsverk i mina armar så dom får vila! Ska ta bloggrundan och sedan släcka och kolla på något avsnitt av någon serie eller kanske bara sova? Försöker verkligen vila upp mig nu tills skolan börjar!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!