details

igår när jag var på ikea handlade jag lite ljus och ljusfat, såhär får det se ut sålänge!
 
Var så trevligt att få komma till IKEA igår och skriva upp allt jag vill ha till mitt rum, hittade ett "sminkbord", en byrå, en matta, vägghyllor och en spegel,  så det står på min önskelista nu inför ma birthday! Ny säng är också påväg, men den får jag i februari! 
Igår kunde jag inte somna pga att jag hade så ont i magen, när jag sen somnar så känns det som jag vaknar direkt efter, men när jag kollar på klockan så är hon 8 på morgonen, och jag har åter igen ont i min mage, sen somnar jag om och kommer inte upp ur sängen förens klockan 12 hehe. Åt en liten frukost men ska faktiskt snart ta och äta lite lunch, i love food haha <3 
Imorgon börjar skolan också, är jag taggad? no no no no no. Ska bli kul att se alla igen men att gå upp så tidigt på morgonen är ju så himla jobbigt , men nu tänker jag inte mer på det utan njuter de sista av denna dagen! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!