fresh

nybäddat i sängen, kan nog vara en av de bästa sakerna!
 
Blev ingen träning idag, jag var helt enkelt för trött, och då går man till gymmet och gör något halvdant, och det gillar jag inte, så jag och mamma ska gymma imorgon istället, hon skulle inte följt med idag heller eftersom hon är på fotobollsmatch med min lillebror, och då fanns det ingen motivation.. Men ska faktiskt möta Sebastian så då får jag en promenad idag iallafall, det är alltid något litet! Min lilla vovve är lite deprimerad nu när hon löper så hon får följa med mig och röra lite på sig, hon ligger här vid mina fötter nu när jag bloggar och ser jätte trött ut, gummsan <3 
 
Hoppas ni har haft en bra helg !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!