jag idag

såhär enkel outfit bärde jag idag + mina fina kängor. Ville visa hur fint jag trashat mina jeans men självklart syns inte det på bilden!!
 
Slutade tidigt idag, tog bussen hem och har kollat på en disney film och ätit fil. Taggar ett arm pass idag på gymmet, favoriten! Älskar seriöst att gymma och just nu är faktiskt motivationen på topp, så då får man passa på! Skönt att jag kom upp i tid imorse så jag slapp att stressa som jag alltid gör på morgonen, ska börja gå upp den tiden jag gick upp idag, varje dag, så jag kan ta det lugnt, mår nog mycket bättre av det tror jag! 
Skönt att det redan snart är helg igen! Då blir det lååång sovmorgon haha! vi bloggas senare kanske!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!