UNITE14

lite bilder från UNITE <3
 
Gott nytt år babes!!! Nu har jag halvt vaknat upp från dvalan jag varit i sedan jag kom hem i onsdags från UNITE. Har haft världens bästa nyår med mina fina vänner och min fina Sebastian. 
Är så sjukt taggad på det nya året så det bara kryper i hela mig! En till sjuk sak är att jag nu kan säga att nästa år fyller jag 18, sick alltså haha. Men ska ju börja med att fylla 17 om en månad hoho! 
Har inte direkt några bestämda nyårslöften i år förutom att jag ska skippa de flesta onyttigheter tillsammans med Sebastian, vi får väl se hur det går! 
 
Idag ska jag faktiskt träna tillsammans med Sebastian, vi ska köra armar idag. Laddar upp för det med en kopp kaffe haha, jag är sååå trött! Men nu är jag äntligen hemma som sagt och jag är så taggad på att börja blogga mer ordentligt! puss på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!