-Tips-

 
något som verkligen äcklar mig är när det blir smutsigt bland mitt smink. För ett bra tag sedan köpte jag en flaska "spray cleaner" till mina borstar, som funkar helt okej ( de funkar såklart bättre på de borstar som inte är så grova ). Men jag kom på för ett bra tag sedan att den går att använda lika bra att ta bort smink från saker man kan ha spillt på. Tex som ni ser på bilderna över, så är min låda väldigt skitig, både av ögonskugga, skräp från min pennvässare och massa annat! 
 
Jag sprejar på ganska ordentligt på fläckarna, väntar en liten snabbis, sen är det bara att torka av, hur smart?!
 
Dagen har varit riktigt lång och tråkig. Bara 2 dagar kvar! sen är det sommarlov på riktigt !! Ska fortsätta att kolla på en film jag startat att titta på. Hoppas ni haft en bra måndag guys!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!