A perfect day

Svensk sommar när den är som bäst <3
 
Alltså gooosh vad bra dag jag har haft! Vi packade ner det sista i köket och pappa har börjat riva det mesta och imorgon hämtar vi taket som ska målas.
 
Efter vi hade fixat klart i köket åt vi lunch och åkte till stranden och var där tills strax innan 4. Believe it or not, men idag badade jag för första gången haha! Vadå badkruka?! Man blir bortskämd när ens pojk har pool. Idag var vi i revsand och imorgon(om vädret tillåter) blir det Gotbol(vet inte om det stavas så?).. Med massa bad och sol sol sol. Lägger grunden för besöket i Spanien nästa helg hehe! 
 
På fredag får jag äntligen min första lön!! Det känns riktigt bra men dåligt samtidigt eftersom det verkligen pirrar i händerna på mig för jag vill shoppa, NU! Men jag måste hålla mig tills Stockholms resan i slutet av sommaren och även på höstlovet, då jag ska dit och försöka fixa lite julklappar och kanske något klädesplagg(he-he) med Sebastian, bara han och jag, huur mysigt?! Bara jag, min favorit pojk, och min favorit stad <3 
 
Ligger och lyssnar på massa gammla One Direction låtar, wow, högstadie-nostalgi! 
 
Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag !!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!