en liten "room-tour"

 
Jag har gått och skaffat mig ett nytt youtube konto som ni gärna får följa, då jag tänkt att bli mer aktiv via youtube eftersom det är en rolig sak! Detta var min första video så ni får inte dömma så mycket haha, det är svårt att filma snyggt tycker jag, men man lär sig, right?
 
Dagen har bestått av att rensa ut vårat kök inför renoveringen som ska ske nu under några veckor, det är verkligen kaaaos hemma nu! Det är tur att vi både har en altan att äta på och ett matbord i finrummet!
 
Jag är smått irriterad när jag skriver detta nu då jag hatar min dator mest av allt, jag lyckas alltid komma åt plattan så den stegar bakåt i sidan. Så just nu har detta inlägg skrivits om 3 gånger då det inte sparas, how fun?!
 
 
ha en bra kväll!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!