gårdagen

tre bilder från min superduper braiga kväll igår med Sebastian och Lorin
 
Igår när jag kom hem från Karlskoga så åkte jag och tränade med Sebastian och Lorin. Vi åkte sedan hem till Sebastian och badade, lagade pizza och åt fruktsallad (och solrosfrön <333) Kvällen var så sjukt bra och vi hade det verkligen jätte trevligt! Vi bestämde redan igår att vi måste göra om det någon helg innan skolan börjar. Behövde verkligen en sån kväll..
 
Idag vaknade jag tidigt, inte nog med det så har våran kompis hund gått bort, så det gjorde lite ont. Men han var sjuk så det kanske var bäst att han fick komma till ett bättre ställe<3 
 
Idag fyller min lillebror 14 år, så ikväll blir det firande! Vi har mycket att fixa klart under dagen tills ikväll och alla är just nu nere och bär stolar och bord medans jag sitter här och latar mig haha. Det är det jag gör bäst helt enkelt.. 
 
Hoppas ni får en jättebra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!