insåg nyss

hawties i 5sos..
 
Jag insåg nyss hur synd det var att jag aldrig riktigt fick se dessa killar live när vi var på one direction eftersom jag låg avsvimmad under större delen av förbandet. How sad? Fick iallafall höra she looks so perfect och don't stop. Men jag hade ju inte klagat på om jag varit med hela tiden. Jag stod ju längst fram först och jag såg dom väl ganska bra (dock bättre längre bak, as i said before). Dock så var jag väll vid medvetande en stund när vakten sprang framme vid scenen med mig så då fick jag en close-up bild av alla, lite häftigt. Dom tyckte nog inte jag såg så häftig ut, halvt livlös i en stor vakts armar haha ( om jag inte mins fel så var vakten som bar mig ganska good looking..)
 
 
Från en sak till en annan! Är nere i köket och förbereder för att grilla, vadå vardagslyx? Bra med kött efter träning .. Körde triceps och axlar idag.. Var väldigt trött på gymmet och är trött i armarna nu också, men så ska det ju vara! Jag brukar ju inte kunna stå på benen efter ett benpass, hur gött som helst haha!
 
Spontan tripp till Karlstad imorgon, ska försöka hitta en klänning och ett par shorts på rean hade jag tänkt, wish me luck eller något, i need it.. 
 
hoppas eran vecka varit bra so far! snart är det ju fredag (tack gud) !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!