Ny vecka och tb

 
 
bilder från Mallis förra året vid ungefär denna tiden. Om tre veckor ligger jag på någon fin strand i Spanien again!
 
ny vecka imorgon. Faktiskt sista hela jobbveckan, och jag längtar sååå tills jag får börja mitt sommarlov ordentligt haha.. Jobbar alltså denna vecka och tre dagar in på vecka 29:e. Then, im free. 
 
Igår var jag i Allingsås med Sebastian och träffade hans släkt + så fick vi finbesök av våra vänner i Allingsås. Dock så hade jag inte så kul då jag var helt sinnessjukt allergisk och orkade bara sitta och stirra, kul?
 
Tror vi kanske inte kommer höras förens nästa fredag, tänker inte lova att jag kommer blogga då det är så svårt att hinna med allt. Idag så tänkte jag och Sebastian ligga och pressa i solen då jag är pinsamt blek.. alltså blekaste sommaren, nästan så jag skäms. Men direkt när vi kommit hem från gymmet och skulle lägga oss i solen gick den i moln och stannade där nästan hela dagen. Jag vart svin irriterad haha :(
 
ska faktiskt snart gå och lägga mig.. så jag hoppas alla har ett bra sommarlov och att ni får en bra vecka!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!