10 bekännelser

arkivbild,har inte med mig kameran till Karlsoga och har ändå ingenting att fota i min gråa jobb-vardag
 
1. jag äter nudlar med ketchup
2. jag är en sådan person som tänker mycket och har stora planer, men agerar för lite. Tankar förblir tankar, men det SKA ändras.
3. Jag är en riktig böl-unge. gråter för lilla minsta. Främst till saker som händer på film/serier. Det krävs inte mycket för att få mig gråta. nice, or naat.
4. Jag har väldigt svårt att vara nöjd. Men ändå väldigt enkelt för det. De balanserar upp varandra
5. jag råkade nyss radera hela detta inlägg så jag fick skriva om det. En applåd till mig.
6. jag stavar som en kratta, im so sorry.
7. jag väntar på tandställning (gudarna har besvarat min bön typ haha)
8. Jag är beroende av min mobil. Jag kan inte kolla på film/serier utan att pilla på den. Vilket inte uppskattas så mycket av familjen och älski haha.
9. Jag är sämst på att spara pengar. Jag älskar ju att shoppa..
10. Jag längtar efter sol och värme, tycker svenska sommaren kan leverera lite bättre nu faktiskt.. 
 
 
 
 

Postat av: Veronica - Musik & Konserter

Jag har samma problem som dig med 2:an, finns så mycket visioner men mycket mindre agerande!

Svar: vi måste ta tag i oss själva! jag lovar att om vi två bara började agera, så skulle vi klara allt vi vill!! vi får dra tummen ur röven och köra haha!
hollstedts.blogg.se

2014-06-23 @ 18:32:02
URL: http://kauffmannen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!