bootcut

alltså, dessa jeans, skönaste ever och jag har letat efter dessa sååå himla länge!!
 
 
Jag har väldigt väldigt korta ben (hate it) och när jag hittar ett par jeans jag inte trampar på för dom är för långa, så får jag passa på att köpa dom, för det händer inte så ofta att jag hittar jeans som passar. Jag köper ju alla mina på lager 157 för dom har bara den längden som passar mig där, ingen annan stans. Förutom dessa då som jag hittade på HM. Dem hade kostat 500 kronor, jag fick dom för 100, snacka om bra pris för att par jeans..
 
Ska åka till stugan om en timme. Jag ska köra!! Lite nervöst. Jag har ju gjort det förut 1 gång men jag hatar verkligen trafiken i Filipstad och en av de korsningarna där är inte så roliga. Men jag fixar väl det på något sätt haha! 
 
Grill väntar ikväll också, ganska perf helg ändå. 
 
Vi hörs senare!
 

Postat av: Anonym

Snälla inga vita strumpor!! Man har liksom svarta!

2016-07-17 @ 14:40:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!