En dag på Liseberg

kan redan säga att bästa på hela dagen var Helix, har aldrig åkt något så häftigt och så roligt i hela mitt liv. Kan man vara kär i en karusell? för det är jag isåfall..
 
Hade en as bra (och väldigt varm) dag på liseberg igår med min familj. Vi hade det såå roligt och jag var duktig och tog med mig kameran. Vi var helt sluta när vi kom hem runt tio och jag tänkte snabbt slänga in ett inlägg på bloggen och säga till varför jag inte hade bloggat på hela dagen, men istället somnar jag med mobilen i handen. Vadå trött? 
 
Och lyckan som uppstår när jag är ledig imorgon. Mitt liv är ganska perf nu. Ska sätta på ett avsnitt av make it or break it (nya drogen) och dricka upp min proteinshake (tack älskling för att du delar med dig av ditt protein haha)
 
Och vet ni vad jag kommer hem till? Först så möter Sebastian mig på stationen, och vi går hem till mig. Sen när jag öppnar dörren till mitt rum så ser jag jordgubbar, vaniljkvarg och aloevera drycken?! han är väl perfekt. Han vet preeeciiis hur man får mig på bra humör haha! Han är så himla bäst <3 <3
 
Nu väntar en sen kväll med massa serie tittande för jag kan sova hur länge jag vill imorgon! 

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fina bilder!

Svar: Tack! <3
hollstedts.blogg.se

2014-06-02 @ 21:14:36
URL: http://olivias.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!