fitsporation

tänk om man kunde få muskler på 3 sekunder, det skulle ju vara bättre än någonsin.
 
men så är det inte. Jag är fortfarande kvar i den perioden då jag inte får något riktigt resultat eller förändring. Jag hade ju hoppats på att jag hade nått något av mina mål tills slutet av juni. Men icke sa nicke, big no no. Jag har väll antagligen inte tränat hårt nog. Är jag besviken på mig själv? kunde jag gjort bättre? ja och nej. Jag vågade sätta mål, ja jag kanske kunde ha gjort bättre. Men vi tar nya tag. Jag hade ett litet break-down igår för att allt bara står still. Är det de tränings scheman jag lagt upp som inte funkar? jag vet inte. Men jag har en snäll pojkvän som hjälper mig med nya. Så nu börjar vi om från "början" igen. Träna hårdare och försöka ännu mer. Det går, bara man vill! 
 
Det är svårt att sköta min träning medans jag bor i Karlskoga och jobbar morgon till kväll.. Men nästa vecka bor jag hemma och pendlar, så då blir det som normalt, sen en veckas Karlskoga igen, och sen back to normal. Det är störande. Jag rör mig på jobbet, sitter aldrig still eller så. Men det blir inte samma sak. Det kryper i kroppen på mig för att jag inte får röra på mig så mycket som jag behöver. Ingen säger att jag inte kan gå ut och gå. Men alla som sommarjobbar/jobbar vanligt, vet hur trött man är när man kommer hem. Inget säger att jag har mer ork till att träna nästa vecka, men då har jag bestämt mig, och jag är vrång och envis. Sen hör det till min vardag, att träna och jag mår bra av det och jag blir galen när jag inte får röra på mig, u feel me? 
 
Imorgon lämnar jag Karlskoga efter jobbet för att åka hem till Kristinehamn, för jag är ledig från jobbet då. Jag och Sebastian firar 1år på torsdag. Karlstad är inplanerat med mat och bio, ganska perf.
 
ha en bra kväll!

Postat av: Sara - träning och hälsa

Det tar lång tid att få resultat, men det är grymt att du kämpar ... För det är det som skiljer sig mellan dem som lyckas och de som inte gör det. Jag driver en träningsblogg inriktad på att bygga muskler. Så om du vill ha tips kan du ju kolla där. Och hjälper gärna till så om du undrar något mer specifikt är det bara att fråga allt mellan himmel och jord :)

Svar: åh vad glad jag blev att du kommenterade! Jag ska absolut ta åt mig av det du säger och jag ska verkligen inte ge upp! Om jag har frågor så vet jag att jag kan fråga dig, tack så mycket! ska hålla koll på din blogg också! <3
hollstedts.blogg.se

2014-06-24 @ 20:31:44
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: Josefine

Tänk på att alla resultat syns inte så tydligt som dem känns. Skriv upp dina vikthöjningar/antalet reps du klarar av med styrketräningen, stirra dig inte blind på kroppens ytliga förändringar för det händer ju så mycket på insidan som inte alltid märks. Du har ju väldigt hög förbränning så jag skulle tro att du har lätt för ett underskott av energi när du tränar. Prova att äta mer, man kan ju säga att typ 70% har med maten att göra vare sig man vill gå upp eller ned i vikt och öka muskelmassa. Hoppas du får de resultat du vill uppnå, men kom ihåg att det ska vara kul samtidigt också! :)

Svar: tack för tipsen!! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-06-26 @ 13:02:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!