Godmorgon

bild på den goda maten vi åt igår<3

Godmorgon! Vem är uppe med tuppen idag?! Jo jag, hur mår jag ? Tror aldrig jag varit tröttare i hela mitt liv. Som sagt kom vi hem lite sent igår kväll och jag har väl sovit i ungefär 4 timmar i natt, och då har det varit intensivpass av sömn typ. Vakna fem minuter, sova fem , vakna fem osv. Galet glad är jag över att jag slutar klockan tre idag. Passar på att blogga nu eftersom jag redan är på jobbet men jag börjar inte förens om en halvtimme, så jag dricker en kaffe och inväntar dom andra.

Hoppas ni får en bra fredag och en trevlig helg! Imorgon ska jag upp till stugan och fira farfar! 

Hann inte berätta så mycket om gårdagen men vi hade det iallafall bäst. Mat,fika och bio, med bästa personen i världen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!