I'm back

konserten med bästa tjejorna!! 
 
Okej. Konserten var svin bra. Till en början stod jag längst fram, när 5SOS hade spelat typ två låtar, så får jag några armbågar i magen, revbenen osv, ja behöver jag säga vad som hände sedan? Jag svimmade såklart, och fick ställa mig längst bak efter det. Jag grät så hårt och jag hittade ingen av tjejerna, tillslut fick jag tag på kajsa som stod med mig hela konserten sen. Och helt ärligt såg vi AS bra. Nästan bättre än när vi stod längst fram pga att längst bak såg vi hela scenen medans när vi stod längst fram så såg vi bara en bit av den. Visst, jag blev jätte besviken och jag var besviken under konserten också eftersom jag kunde stått där framme, men bortsett från det, så var det såååå gryyyymmt!!! Love it! 
 
Första jobbveckan klar, bara 3 kvar, och tro mig, jag räknar ner!! Igår hade jag världens myskväll med min älskling, vi lagade mat, kollade på film och åt jordgubbar, how perf?!
två från igår, så myys!!
 
Nu väntar jag på att Sebastian ska komma hit och nu kom han haha! Vi ska ha grillkväll här med mammi och äta massa gott. Sooe ja, dagen kommer bli bässst. 
 
Jag bor ju nu i Karlskoga under veckorna då jag jobbar, och det finns då inte så mycket att blogga om just nu förutom kanske på helgerna, Så ska försöka uppdatera er under helgerna framöver och sen när jag jobbat klart går det back to normal! 
 
ha en as bra lördag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!