Karlskoga

Idag i Karlskoga på ett mysigt fik med mamma <3

Bloggar från mobilen, shit vad länge sedan det var jag använde mobil appen. Underskattar den jättemycket eftersom det faktiskt är hur praktiskt som helst att ha, bloggen i mobilen hela tiden lixom!

Är hemma i Kristinehamn nu eftersom jag är ledig imorgon. Kom hem från Sebastian för någon timme sedan och nu äter jag lite kvällsmat. Är trött och måste lägga mig snart för jag har såååå mycket saker att göra imorgon. Städa garderoben är det som svider mest. Funderar på att ta före/efter bilder för den är seriöst katastrofal.. 

Godnatt på er ! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!