Melon

är inte detta det godaste man kan äta ?!
 
Ligger och pratar med Sebastian i telefonen. Han var så gullig och väntade på mig på gymmet så han kunde passa när jag gjorde squats. Jag var riktigt trött idag kände jag men det brändes ordentligt i benen efter passet, så det är väl bra. Ätit vattenmelon och nu ligger jag i sängen och ska sova snart!
 
en fråga, vill ni att jag ska blogga lite mer om träning?

Postat av: jag

Ja, lite mer om träning kanske. Jag själv älskar träning, och tränar mycket själv och gillar att läsa om det :) Älskar din blogg föresten! Så fin! Och du med! :)

Svar: vad gullig du är!! Tack så mycket och jag själv vill faktiskt blogga lite mer om träning och tänker göra det!
hollstedts.blogg.se

2014-06-30 @ 23:00:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!