när inspirationen ligger på - 0,1

senaste från min instagram ( @hollstedt )
 
aand ive done it again. Tänker inte ens säga förlåt. Jag är sämst på att blogga okej alla vet det nu så please haha.
 
Varför skärper jag aldrig till mig när jag säger till mig själv att jag ska ta hand om bloggen och blogga ordentligt och komma någon vart med den?! Jag är den lataste personen ever, jag vet. 
 
Imorgon tar jag sommarlov. Idag var jag inte i skolan för jag hade så ont i magen och varit allergisk. Både magen och allergien är bättre så imorgon blir det en tripp till Karlstad för avslutning på CCC, sen hem, sola lite och sen vidare till älsklingen och bada ( har räktnat med fint väder imorgon haha ). Nästa vecka börjar jag jobba, och då kommer jag få ännu mindre tid till bloggen. Dels bor jag första veckan hos mormor och morfar, och när jag kommer hem innan midsommar så åker jag till stugan, och nej, det finns inget internet där. Så mina helger får gå åt till att uppdatera er , om jag ens klarar det. Jag är slarvern nr 1. Nu ska jag titta på något avsnitt av orange is the new black och sen försöka sova. hoppas ni haft en bra måndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!