Aina och Thobias Podcast

 
 
Godmorgon(typ?) Måste bara tipsa om Aina och Thobias podcast! äääälskar den! dom är sjukt roliga och säger as roliga och ibland bra saker haha. Jag följde ju Paradise Hotel detta året stenhårt, första gången jag faktiskt kollat ordentligt. Och ja, det är skräp TV, men det är ju sååå underhållande haha! Dock hatar jag ju Jesper raaakt av. Skit kul att Aina och Thobias pratar jättemycket skit om Jeppe i deras program, älskar det haha! Han förtjänar all skit man kan få! Han är seriöst den äckligaste människan jag sett! Elak jag är nu, men det är sällan jag är det så någon gång får jag ju vara det, han kan dra käpp rätt åt skogen! Och lika så alla killar som "beundrar" honom, usch! 
 
Nu ska jag äta en god frukost och sen titta på något avsnitt av en ny serie som jag fastnat sååååå för, sen städa rummet.. have a nice day darlings!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!