AloeVera

den är ju så fantastiskt god
 
Isabelle lämnade precis mig. Har haft en jättebra dag och nu sitter jag här och planerar morgondagens inlägg på bloggen! 
Jag är jätteavundsjuk på alla som är på avicii idag, skulle varit såå grymt! och som sagt hade mamma biljetter till läktaren men valde att inte ta dom eftersom det är inte så kul att stå på läktarn på värsta röjar konserten lixom..
Dock läste jag på en tjejs blogg som förövrigt är 1 eller 2 år yngre än mig att hon stod på golvet och dessutom drack i baren, och hon har en ganska stor blogg, vääärsta sär behandligen där, blev skit irriterad, hon ska ju verkligen inte heller dricka om något! Sämst att jag är 17 och man skulle vara 18 för att stå på golvet, så himla surt, och kändes ännu mer surt nu.. 
 
Imorgon ska jag äntligen få gymma igen, har ju inte gjort det på en vecka nu eftersom jag varit i Trysil. Mitt "nyttiga" liv återgår jag även till imorgon kväll. Jag och Sebastian tog ju en paus nu denna vecka (han får dock en vecka extra) så vi fick äta godis och chips och allt det där. Dock har jag faktiskt inte tryckt i mig och sen får jag ju ont i magen så fort jag äter något fett eller onyttigt så jag kommer nog inte sakna det!(dock ska jag äta en skål chips när jag skrivit klart detta he-he) 
 
Sitter och kollar massor med kläder på internet nu och taggar stockholm, det kliar i fingrarna på mig, jag är sååå shopping sugen!

Postat av: Sandra vanessa

Jätte fin blogg :)

Svar: Tack dsm!! <3
hollstedts.blogg.se

2014-03-01 @ 21:16:42
URL: http://sandravanessa.blogg.se/
Postat av: Läsa bloggar

Den är så god! :)

OBS!
Nu kan du synas hos oss på Läsa Bloggar helt gratis. Det är superenkelt och går fort. Kommentera valfritt inlägg så tar vi en skärmdump på din blogg och länkar dig! Kram

Svar: Det var snällt! Ellerhur är den!
hollstedts.blogg.se

2014-03-01 @ 21:25:11
URL: http://lasabloggar.blogg.se
Postat av: Läsa bloggar

Sådär, då var det länkat till dig.
Du får gärna skriva ett inlägg om att du fått en länk av oss, typ som ett tack för hjälpen :)

Svar: Kommer upp som tips i morgondagens inlägg ! Håll utkik ! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-03-01 @ 22:03:03
URL: http://lasabloggar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur får du motivationen till att börja träna efter du "lagt" av? Vad får dig att vilja fortsätta? :)

Svar: Skitbra fråga! Tar upp den i nästa inlägg!:kr
hollstedts.blogg.se

2014-03-04 @ 22:30:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!