bilder från gårdagen

 
Tog faktiskt inte så mycket bilder igår, mest på mat faktiskt haha, typiskt?!
 

Hade som sagt en jättebra dag igår med min mammi i våran favorit stad. Mamma fick många kap igår eftersom vart hon än gick och köpte kaffe så fick hon ragg haha. Speciellt när vi var på Starbucks innan vi skulle åka hem, en pojke i typ 20års åldern kladdade ett hjärta på mammas latte, men hallå? jag då? han kanske gillade äldre kvinnor haha. Deras personal var iallfall hur snälla och pratglada som helst, kan ju tyvärr vara så att när man kommer någonstans så kan personalen vara jättedryg, har hänt mig, speciellt inne på NK. Men igår var dom jättensälla där inne när jag skulle köpa en skjorta, det är så de ska vara! Sen kan dom ju vara hur bittra dom vill på sin fritid, men när man jobbar så ska man faktiskt vara trevlig, och det var dom på Starbucks, sånt gillar jag! 
 
Blir hemfärd direkt efter skolan, har egentligen lektion just nu men jag är faktiskt färdig med det jag skulle göra, men ska försöka arbeta med något annat för vi slutar ju inte förens 15.25.. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!