favorit

detta är en av mina favoritbilder, sen jag firade nyår med min fina Sebastian och alla älskade (och saknade) vänner.
 
Fick chans att lägga upp en fin bild idag på mig och S eftersom vi "firar" 9månader idag, sjukaste alltså! Han är så gullig som står ut med mig haha!
 
Kom hem från gymmet för ca 1 timme sen kanske? Gud vad jag längtat efter att få köra armar, och idag fick jag det, dock väldigt mycket folk på gymmet som vanligt så man får stå och vänta på sin tur på vissa grejjer, och tålamod är väl något jag saknar känner jag..
 
Ska slänga ihop en smootie och kolla på lite vampire diaries med mammi. Veckan har gått sjukt snabbt, torsdag imorgon, men jag vill faktiskt att den ska vara över snabbt..
 

Postat av: MATILDA

fin bild!

2014-03-28 @ 14:30:27
URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!