Förkylning

Åååh! Hur segt? Har kännt mig lite halv dålig sen jag sprang.. Och idag tog det stopp. Jag vakande och hade sååå ont i halsen och var hur matt som helst. Går på alvedon hela dagen idag, så fort tabletterna går ur min kropp, somnar jag på 5 minuter.. Har faktiskt pluggat lite idag och gjort klart en sak som skulle vara klar på måndag, så nu ska jag bara banka in allt i mitt huvud. Igår monterade jag och min duktiga lillebror ihop min nya säng. Jag har ju alltid tjatat om en dubbelsäng, men jag är sjukt glad att jag "bara" fick en 1,20 säng, för det känns stort nog haha! Jag är ju så liten! 
Stannar i sängen hela dagen med små springturer för att hämta te för min hals.. Den är mest svullen nu och är just nu bedövad av all kall glass jag slängt i mig! 
Nu ska jag fortsätta kolla på Carrie diaries ! 

Min mysiga nya säng <3

Postat av: Michelle W -

Hej , kolla gärna in min blogg !

2014-03-17 @ 15:34:48
URL: http://michwagenborg.blogg.se
Postat av: Sara ★

Jättefin blogg du har! :)

Svar: Åh tack dsm! <3
hollstedts.blogg.se

2014-03-17 @ 16:52:43
URL: http://sarawiklund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!