goodmorning

macka och te i min nya kaffekopp, fanns inget kaffe imorse haha :(
 
Fy vad skönt jag har sovit! Dock vaknade jag lite tidigare men somnade snabbt om igen efter jag fått tagit två alvedoner! 
Har ju kort skoldag idag. Bara en samhälls lektion och sen hem igen! Så det är skönt. Och jag måste säga att tiden har gått så fort sen vi fick lov, dock är jag bara glad över det eftersom jag vill att Sebastian ska komma hem haha! och det gör han på lördag!
 
Lite senare kommer det upp bilder från min dag i stockholm och vill ni att jag ska lägga upp bilder på det jag köpt? ha en fin dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!