Happy Birthday Justin

Och idag blir han 20.. vart tog all tid vägen?
 
Helt ärligt har jag tappat de mesta hoppet om Justin. Jag lägger mig jämt med tanken av att " imorgon kommer det vara stora rubriker om att han hittats död " Han mår inte bra, men vill inte få hjälp av någon med det heller. Då är det svårt att hjälpa, om han inte ens själv har motivationen till att bli "frisk" 
Han jobbar på sitt nya album men är ständigt hög i studion? Är det inte sorgligt? Han fick inte sin barndom, inte sina tonår och nu har han hamnat snett. Jag trodde faktiskt inte att han skulle bli en av dessa stjärnor som tappar förståndet. Jag tycker synd om honom men mer synd om oss fans. För vad händer med oss? Han glömmer bort oss och han verkar ju inte direkt bry sig om oss heller eftersom han lever på det sett han gör idag. Morfin och droger varje dag. Han behöver hjälp. NU. J
Jag hoppas för hans skull att han får en jättebra födelsedag och att han någon dag kan få vakna upp och inse att det är dax att ta tag i det lilla han har kvar till liv. Jag är jättebesviken på honom men jag kan ändå inte klandra honom för det han gjort, för de flesta superstjärnor hamnar i samma situation som han är i nu.. 
Men jag kommer alltid vara tacksam över vad han gjort för alla sina fina fans och mig. Han har betytt sååå mycket för mig och det vet alla om i min närhet, och han gör det fortfarande, det är bara lite mer svårt att bry sig. Och ja, jag vet att det är nu man ska bry sig, men vem orkar när han inte ens själv gör det?.. 
 
Grattis Justin
 

Postat av: Anonym

Du vet ju inte hur hans liv är, om han tar droger varje dag och om han inte vill ha hjälp. Har du någon bra källa på det?? Det är mest synd om Justin, inte oss fans! Otroligt dåligt skrivet tycker jag. Lev själv som världens kändaste person ska du se hur kul det är alla gånger. Klart människor förändras och gör misstag, men du vet inte allt om honom. Man bryr sig om de man älskar, så är det

2014-03-01 @ 10:47:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!