Min helg

 
Hej på er! Ny vecka. Jag är så fruktansvärt trött idag så jag tror nästan jag skulle kunna somna sittandes(det har hänt..) Har haft världens bästa helg!! I lördags vaknade jag tidigt för att åka och vara konfa ledare. Vi jobbade på second hands cafe, och mitt i allt kommer Sebastian dit, och då har inte jag sett honom på två veckor, så jag fick ju världens lyckorus och det blev svårt att koncentera sig på jobbet haha! Vi åkte ner till konsum och handlade lite gott och gick hem till honom (var jättefint väder btw) och bara myste och tog det lugnt. Han somnade dock några gånger men kan ju inte klandra honom, jag tyckte ju bara det var mysigt! Vi var hemma hos mig igår och slöade och spelade wii med mina bröder, var ute med hunden och myste! Dock så tycker jag att jag ändå haft en ganska lugn helg, men är ändå helt gaalet trött!  Men nu är iallafall min Sebastian <3
 
Idag byter jag ut gymmet mot en spring runda, vart sugen på det och orkar faktiskt inte ta mig ut till gymmet så då får göra det bästa av saken.
 
Slutar om en och en halv timme ungefär, så nu ska jag passa på att börja skriva om den amerikanska revolutionen, how fun?.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!