MK

glömt att visa min fina plånbok jag fick av min pojkvän när han kom hem till Sverige, älskar den <3
 
FREDAG! Yees! Jag somnade nästan på bussen idag också. Dagen har varit skit seeg. Direkt när jag kom hem satte jag mig ner för en sekund och bara vila, innan jag började städa mitt rum, damsuga, damma och även vika rätt kläderna i min garderob.. Känns väldigt bra att fått allt gjort, bytte till och med sänglakarn (vilket jag tycker är oerhört jobbigt..) så det blir bara plus poäng till mig idag! 
 
Har nyss kommit ut ur en varm dusch, rakade benen och hade hårinpackning idag. När man ändå har tid så kan man ju göra allt det där omständiga, det orkar jag aldrig göra när jag duschar sent på kvällen..
Efter maten ( vi grillade, smakade det bra? y.e.s ) så fick jag för mig den dumma idén att köra lite bil( vilket jag inte gjort på 3 månader nu.. ajjabajja ) men det gick faktiskt bra.. fick till och med beröm från pappi, så det var ju gött! 
 
Hoppas ni haft en bra vecka och att ni får en jättebra helg! Kanske inte blir så mycket uppdatering eftersom att jag är hos Sebastian imorgon och ska plugga på söndag, vi får se! ha annars en skitbra och mysig fredag!

Postat av: Anonym

Ha en bra helg du med <3

2014-03-21 @ 19:12:16
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna berätta lite vad du tycker om Fria läroverken? Hur var dom första dagarna? Hade du lätt att få vänner osv...

Svar: Absolut! Det fixar jag i ett inlägg senare idag !:-)
hollstedts.blogg.se

2014-03-24 @ 13:31:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!