"My secret crush"

ögon godis.
 
Jaa, jag erkänner, jag har vääärldens kändis crush på Bruno Maars. Alltså sedan jag var på hans konsert här i Sverige förra november, så har jag varit helt paralyserad. Jag kan inte sluta tänka på hur bra konserten var! Vilken röst den där killen har alltså!! Och som sagt, så är han ju inte helt fel att kolla på heller hehehe. Brukar sitta och kolla igenom youtube klipp sen konserten och bara drömma mig tillbaka. Mamma och jag vill gå nästa gång han kommer hit också, men då ska vi ha platser precis vid scenen för stakars mamma fick nästan svindel för hon tyckte att vi satt så högt upp(så gjorde vi inte det haha) men jag ska ju inte klaga, vill komma så nära det bara går! haha!
Tänk att få träffa honom, shiiit vilken upplevelse! 
Han är verkligen en naturbegåvning. Bjuder på en av favoriterna sen konserten, dock så är ju highlighten med hela konserten när han börjar snacka svenska! haha gullisen <3 
 
 

Postat av: Kajsa

han är ju assnygg !!

Svar: Jag vet!! Sinnes alltsååå😍
hollstedts.blogg.se

2014-03-02 @ 19:16:40
URL: http://wanderlustes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!