mysipysi

min nya speegel, och haha jaaa, tavlorna hänger lite snett, men vad gör det om 100 år?
 
JA! säger jag bara, JA JA JA! Finally så börjar jag komma fatt i plugget, är snart klar med det största och tyngsta arbetet inom historian och sen kan man gott säga att jag är on track, efter ett stort antik prov doe.. men jag klarar det!! Här ger man sig inte i första taget!
 
Och ja, jag har inte bloggat på ett tag, men jag har ju faktiskt varit sjuk och är fortfarande förkyld och skolan har kommit ivägen, så kan det vara ibland men nu känner jag att jag hittar tid för bloggen, speciellt när jag har sovmornar på tisdag och torsdagar, förutom plugget så ska jag försöka ta mig tid till att blogga då också, jag tycker ju detta är kul och vill ju som sagt komma någonstans med det! 
 
Det sög ju ganska mycket att jag blev sjuk när jag vill träna och grejja, men på onsdag blir det ett försiktigt (säger jag nu så kommer jag vara så trött i benen att jag inte ens kan gå ner för trappan på gymmet, alltså så det brukar vara) ben pass.. Behöver ju börja ladda för beach 2014 nu ju, woohoo! Jag längtar såååå efter sommaren, dock ska det ju bli snö på onsdag, någon mer som vill fly här ifrån då? Typ LA?! Slå en signal om så önskas!!
 
Nu ska jag ta min blogg runda och sen gå ner och umgås lite med mormormorfar och mamma <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!