när det inte riktigt går som man tänkt sig

 
idag var det en såndär ovärd gym dag känner jag. Och jag blir så sur på mig själv. Idag var det verkligen ingen motivation på gymmet alls, och det var väldigt mycket folk så jag fick inte heller göra de övningar jag ville, och då blir jag stressad och framför allt uttråkad. Jag var varken trött i benen eller magen när jag gick från gymmet och då är jag inte nöjd. Jag har haft ont i tjej magen hela dagen och sen så kändes det som att träningen bara var waste of time idag. 
 
Men då får man tänka såhär, att jag kom iallfall iväg till gymmet och det får jag vara glad över. På fredag ska jag ut och springa, som jag har längtat alltså. Hoppas bara att inte idrotten i skolan är så utmattande men ska iallafall klara att springa några kilometer. I år vill jag springa vårruset, midnattsloppet i stockholm och Tjurruset för tjejerna. Det är bra att sätta upp mål i sin träning. Jag har som mål att i Juni att vara klar med de resultaten jag vill ha i min träning! Och det borde jag klara av! 
 
Nu är jag jättetrött, på lite halv tjurigt humör och nu längtar jag efter en kopp te och något avsnitt av Vampire Diaries med mamma, det var länge sen.
 
godkväll 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!