neon

tänkte vara lite vårig idag med en skrik gul/grön topp, men nej, då kom snön tillbaka, tjoho
 
ett ord. TRÖTT. ja ni förstår inte hur många gånger jag hann att somna i bussen påväg hem från Karlstad idag.. Mådde inte så bra i morse heller och nu måste jag tvinga mig själv till att sätta mig och plugga matte, för tydligen ahr vi prov nästa vecka.. och veckan efter det har jag ett stort historia prov på Revolutionerna, ni vill inte byta liv med mig nu haha! Nej men jag ska verkligen inte klaga på mitt liv, jag älskar det, men ibland blir man trött på "skollivet" som faktiskt tar upp det mesta av det lilla jag har kvar till liv.. 
 
Kollar runt på massa vårkläder och tänker lägga upp några "wanties" senare.. Jag längtar också för övrigt ihjäl mig efter sommaren, den får jättegärna komma nu! Jaja, ska surfa färdigt, fixa något gott att äta och försöka lösa lite ekvationer.. vi bloggas senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!