New bag

 
 
Äntligen en ny handväska! som jag dessutom får plats med allt i som jag behöver! SKÖNT. Var även på jysk med mamma och kollade ny säng, så på måndag får jag den + att jag hittade en till sak som jag ska köpa och jag bleeev såååå glaaad när jag såg den men det är fortfarande lite hemligt vad det var, så den får ni se på måndag eller tisdag, jag är helt kär i den!!!
 
Har haft vääärldens sämsta dag idag, tänker dock inte dra upp allt på bloggen men allt har bara varit så komiskt hela tiden.. Till och med mina klass kompisar höll med om att jag hade en bad day, och sen så innebandy på idrotten som jag är såå duktig på! Eller?
 
Anyway, blogguppdateringen kommer kanske inte vara den bästa under helgen, eftersom min tid kommer gå åt att vara konfaledare och träffa Sebastiaan, finally <3 Så jag antar att det går "back to normal" på måndag, men ska försöka hinna blogga lite iallafall!
 
Isabelle kommer hit ikväll, perfekt sätt att spendera sin fredagkväll på, med sin bästavän <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!