ombre?

satt och pillade lite i photoshop igår, och jag är väldigt sugen på att färga ombre och då blir det i maj, skulle jag passa i det? För det ser väl inte så tokigt ut? 
 
Godmorgon! Älskar sovmorgonar! Och idag har jag varit duktig och pluggat en halvtimme, det räckte för att få färdigt ett del moment i min stora feta historia uppgift! Känns jätteskönt att kl bara är halv 10 också. Mamma kör ner mig till stationen vid 20 i tolv så jag har god tid på mig att göra precis vad jag vill nu!
 
Ombre.. Jag vet inte riktigt om jag ska våga färga det eller inte.. Håret kommer ju bli väldigt slitet eftersom jag måste bleka det, men jag kanske inte färgar blont så högt upp som på bilden utan lite lite längre ner? jaja, jag har ju lite mer än 1 månad på mig att fundera, men jag vill verkligen ha en förändring på mitt hår, och det är ju lite fresh att färga lite ljusare inför sommaren ju! Jaja, får fundera vidare!
 
Ska börja ta dag i mig själv snart och sminka och fixa.. Ska dock dra mig i soffan lite till först hehe. vi hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!