Q/A

Du vet ju inte hur hans liv är, om han tar droger varje dag och om han inte vill ha hjälp. Har du någon bra källa på det?? Det är mest synd om Justin, inte oss fans! Otroligt dåligt skrivet tycker jag. Lev själv som världens kändaste person ska du se hur kul det är alla gånger. Klart människor förändras och gör misstag, men du vet inte allt om honom. Man bryr sig om de man älskar, så är det
 

Alltså såhär, det är precis lika synd som Justin som det är om oss fans, för vi har nästan på vippen förlorat våran förebild till den råa kalla verkligheten! Jag säger inte att det är lätt att vara världens största superstjärna. Men man behöver inte förstöra sitt liv med droger, det är otroligt dumt av honom faktiskt. Han borde skämmas. Och du med som försvarar honom i något sånt här. Och nej jag vet inte allt om honom, men jag verkar veta mer om honom än vad du gör. Jag bryr mig om honom men det är svårt när han inte bryr sig om sig själv. Man måste kunna älska sig själv innan man kan älska någon annan. SÅ det är visst synd om oss fans för vi påverkas sjukt mycket av detta! Det är verkligen ingen idé att försvara honom i detta för det är att blunda för verkligheten. Spyr på alla fans som försvarar honom och säger att det är media som förstört honom, ja det är dels medians fel men det är INTE median som har tagit beslutet åt honom att börja med droger. Och nej jag har inte några säkra källor på att han tar droger varje dag, men det är ganska uppenbart att han tar droger. Det skulle jag säkert också tyvärr ta om jag var i hans situation. Och han gör misstag, det gör alla ja, men han har ingen mer rätt till att göra misstag än någon annan. För det är det alla försvarar honom i, att det är okej för honom att göra misstag! Och det är det verkligen INTE. Står verkligen för det jag sa i inlägget. Jag är så besviken på honom, och tänker verkligen inte börja stötta honom förens han själv vill ha hjälp. Såklart jag ALLTID kommer finnas där, men där imot tänker jag INTE ta hans sida för allt han gjort. Jag älskar honom precis lika mycket som alla andra beliebers, men där imot blundar jag inte för sanningen som alla andra verkar göra! Han lever sitt liv fel helt enkelt just nu. För hans skull och för hans beliebers, så får han ta tag i sig själv. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!