Raspberry lemongrass

 
 
okej, är helt beroende av dessa just nu, så godaaaa
 
Morning! Hade ju sovmorgon idag, men det glömde jag ju bort för en sekund när jag vaknade i panik och inte förstod varför larmet inte ringt, sen kom jag på att det var torsdag och kunde därför somna om, phu..
Har precis fixat färdigt mig och har lite tid över innan jag ska traska bort mot bussen. Kommer ju alltid så tidigt till tåget så får vänta i en halvtimme, dock tänker jag aldrig mer gå och in sätta mig i tåget förens det typ är tio minuter kvar tills det ska åka, för han som var på tåget ( en i personalen ) var huur konstig och obehaglig som helst, började prata med mig om jätte konstiga saker och nämde att jag var den ända på tåget osv, man ba, varför våldtar du mig inte direkt för bara? nej men ska inte dra några elaka slutsatser, men det var obehagligt! 
 
nu ska jag slöa framför tv:n tills det är dax att börja röra på sig! have a nice day!
 
och komigen nu, fråga frågor på "du frågar mamma svarar" för annars så struntar vi i det! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!