saturday

glöm inte följa mig på instagram! länk i menyn! :-)
 
I morse vaknade jag halv10, och kl 10 var jag ute och sprang. Det gick dock ganska dåligt idag, kroppen hade inte vaknat än och jag blev alergisk, men det fina vädret var ju iallafall ett plus och jag tog mig igenom den sträckan jag skulle, så jag får vara nöjd!
 
Tar en liten liten paus i mitt pluggande och passar på att blogga, ska även hämta kaffe haha! Igår hade jag och tjejerna idrottslektionen för våran klass, och vi dansade zumba, alltså det var så kul att se killarna dansa haha! Tror dom hade lite roligt iallafall även om dom kanske inte erkänner det ;-)
 
Har en sak kvar i plugget och sen ska jag sätta igång och fixa mig och sen drar jag till Sebastian! Passa på att vara ute idag !! sååå fint väder! puuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!