Stockholm

vet inte riktigt vad som hände när mamma skulle ta bilden, men ville iallfall visa hur glad jag varit idag!
 
Ligger i sängen nu och är trött i fötterna. Jag är hur nöjd som helst med dagen och jag kommer berätta mer om den imorgon! För nu ska jag se på ett avsnitt av min serie som jag kollar på, och sen sova. Sen gjorde jag något helt cray cray idag, jag köpte en skjorta! För första gången i mitt liv haha! Såå värt det, den är skiiit snygg!
 
hoppas ni haft ett bra lov, och att de flesta, haft en bra första skoldag. För det ska jag ha imorgon! godnatt på er <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!