sunday

arkiv bild sen jag och mi madre var i Stockholm. Dit vill jag nu.
 
Lördag - Spenderades med Sebastian. Vi gick från honom och till coop, köpte glass, och sen hem till honom igen, så jag fick en ordentlig promenad efter min joggingrunda på morgonen haha. Åt god mat hos honom på kvällen och sen bara myste. 
 
idag. Hjälpte till på söndagsskolan i kyrkan idag, eller rättare sagt så höll jag i den, bara leka med massa söta ungar är ju inte så jobbigt! Dock har resten av dagen varit som en himlans berg och dal bana, men lämnar anledningarna till det utanför bloggen. Är iallafall glad över att jag har min Sebastian <3
 
Ska försöka läsa igenom instuderingsfrågorna till provet imorgon en gång till nu, och sen göra något att äta och försöka komma i säng i tid, är helt slut. Åt dessutom min första mjukglass idag, det var det godaste jag ätit på länge haha! 
 
Ny och lite lugnare vecka. Ser ifram imot det. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!