tangle teezer - tips

 
Något som jag verkligen måste tipsa er om är denna borste som mamma köpte till mig för någon dag sedan. Det är seriöst den bästa borsten jag haft. Den reder ut alla min tovor i håret utan att det ens gör ont.. Eftersom jag har ganska långt och tjockt hår så blir mitt hår tovigt så fort jag går utanför dörren. Eller ja, det blir tovigt om jag är innomhus också, jag måste borsta det hela tiden egentligen, men det har jag inte tid med.. 
 
Denna kostar 100 kr på Maxi, och det är värt en hundring. Nu ska jag vara social med min pojkvän! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!