The carrie diaries

 
 
Alltså, jag är helt galen i denna serie som jag börjat kollat på . The Carrie Diaries. Den är en hyfsad ny serie men jag har inte hittat någonstans att se den förens nu. Dock kommer jag inte ihåg vad sidan heter, men om ni söker på the carrie diaries och sen den sesong och avsnitt ni vill se, på google, så kommer det upp en sida ni kan kolla på !
 
Handlar om 16 åriga Carrie som har förlorat sin mamma i cancer och lever nu med hennes pappa och hennes yngre syster. Det utspelar sig på 90 talet (vilket jag äääälskar!!) och man får följa med henne genom hennes skoldagar, hennes praktik i New York på en mode tidning och alla hennes kärleks problem med den inte lite så snygga Sebastian Kydd.Som sagt så är jag galen i serien, började kolla för några dagar sen och jag är redan på sesong två haha! 
 
Så stort tips till alla som älskar typsika tonårs-kärlek serier!
 

Postat av: Kajsa

Sebastian Kydd är sååå snygg !!

Svar: Helt sjukt snygg ! Och Carrie och han är ju så perfekta tillsammans också
hollstedts.blogg.se

2014-03-05 @ 12:11:23
URL: http://wanderlustes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!