the white dress

 
white dresses 4 summer
 
white dresses 4 summer by moa-hollstedt featuring a white lace dress
 
 
något som är ett måste för mig i sommar är en vit klänning, det är så fräsht till en snygg solbränna! 
 
Kom nyss hem från karlskoga, övningskörde dit för mamma skulle köpa en padda, blev en Ipad Air (bra val) och sen eftersom jag var så duktig och körde, fick jag en lyxshake från Max hehe. Dock ska jag trycka i mig två våfflor till mat sen också eftersom det faktiskt är våffeldagen idag! 
 
Imorgon ska jag agera spring tränare till friidrotten och får hjälp av min gulliga pojkvän också. Har väldigt mycket träningsverk idag så jag hoppas jag slipper ha ännu värre imorgon, men ska verkligen inte förvänta mig något haha..
 
Hoppas ni haft en bra dag, ska snart sätta mig och plugga matte, how fun?! 
 
 

Postat av: Anonym

Vart kommer den längst upp till vänster ifrån?

Svar: Om du klickar på någon av länkarna kommer du till min polyvore profil där det finns länkar till varje klänning :-)
hollstedts.blogg.se

2014-03-25 @ 20:15:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!