Time to learn how to..

Laga Thailändsk mat!
 
Något jag verkligen ÄLSKAR är thai mat, alltså det är såå gott. Denna lilla bok fanns på maxi för 40kr och mamma köpte den till mig om jag lovade att laga minst 1 rätt ifrån denna varje vecka, dock så kommer det inte hålla eftersom en av mina lillebröder inte gillar thaimat, och mamma är lite kännslig när det kommer till stark mat, och jag är inte så kännslig faktiskt, gillar stark mat, dock så kan det bli för starkt! 
 
Men det ska faktiskt bli kul att lära sig laga lite ny mat. Jag är ju på typ nudlar-köttbullar stadiet haha. Alla tycker jag är dålig på att laga mat, men jag har faktiskt förbättrat mig! (faktiskt sant..) 
 
Finns olika sådana böcker med olika teman, det stod mellan den eller en bok med pasta rätter. Det finns också med muffins, smoothies och annat gott! 
 
 

Postat av: Isabelle

Vad läser du för träningsbloggar? :) älskar din blogg, hur bra som helst!

Svar: Åh vad glad jag blir! Läser typ bara molly rustas blogg som är träning och mode, men dock följer jag lite tränings sidor på instagram ! Kram <3
hollstedts.blogg.se

2014-03-07 @ 23:06:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!