Tommy Hilfiger

min första (men inte sista) skjorta, från Tommy Hilfiger
 
Den är sjukt snygg alltså! 
Nu sitter jag och väntar på att få lite mat i mig! Blir så tokigt för mig på tisdagar och torsdagar då jag tar ett tåg kl 12 och är framme i karlstad 12.30, och så börjar min lektion 12.45, så ingen lunch för mig alltså! Så missar ju ett mål kan man ju säga, vilket jag INTE gillar, för jag behöver det när jag tränar så mycket som jag gör. Som tur är så finns det mellanmål på skolan men jag är ändå svin hungrig när jag kommer hem.. Funderar på att gå upp tidigare på morgonen så jag hinner äta innan jag åker till karlstad, men det är så B, jag går upp halv 9, fixar mig, äter frukost och sen pluggar jag. Palla gå upp tidigare bara för att äta haha? Jaja, får hitta på något smart, ibland tar jag med mig och äter på tåget men det är väldigt krångligt tycker jag.. nog om det. Serie tittande och vilande inför gymmet görs nu! 

Postat av: Emilia

åh hur snygg som helst!

Svar: Den är verkligen skit snygg!
hollstedts.blogg.se

2014-03-17 @ 16:53:17
URL: http://emiliaflorence.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!