15 maj

insåg hur skrynklig jag ser ut att vara, det är inte såå illa i verkligheten haha!
 
Godmorgon! Har sagt det förut och säger det igen, sovmorgon, det är väl det bästa som finns?! Och det är sol ute, wow alltså, kanske blir en bra dag ändå?! Förutom att jag måste stanna och plugga matte efter skolan, det suger faktiskt..
 
Idag  vaknade jag och hade jätteont i nacken, och det har jag fortfarande, men bara på ena sidan, skit träligt. Är även min tvätt dag för håret idag, men gör det efter jag tränat när jag duschar. Så det KLIAR.. Är inte van vid detta än.. Man ska ju bara tvätta håret 1 gång i veckan egentligen, men jag kör på 2 ibland 3.. Men denna vecka har det bara blivit två(med denna gång ikväll). Mitt hår mår mycket bättre av det och efter ett tag ska det sluta bli fett lika snabbt, vilket det faktiskt har gjort. Kunde inte gå 1 dag utan att håret blev fett för något år sedan, nu blir det inte det förens vid typ 2-3 dagar utan tvätt..Nog om mitt hår. Nu ska jag ta min bloggrunda och sedan gå och dricka lite kaffe med mammi! 

Postat av: EMELIE FOTO & VARDAG

Hej! Jag har en tävling just nu på bloggen där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var med gärna! KRAM
Direkt länk: http://sdotter.se/2014/may/vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comment

2014-05-15 @ 10:13:19
URL: http://sdotter.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!