Adidas

mamma höll på att rensa ut garderoberna nere i hallen, så hittar hon dess yoga pantsen från Adidas som jag totally hade glömt att jag ägde! Glad tjej?
 
Imorgon görs 3:e passet för denna vecka på gymmet. Ben och rumpa. Ska bli fett skönt. Tränade ju igår med Sebastian, jag har faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag brukar ha när jag tränar med honom haha! Så det måste ju vara bra?! 
 
Har skrivit nya träningscheman nu för 4 veckor framöver. Börjar med dessa nästa vecka. Jag har väldigt svårt att bygga muskler och behöver därför vara noga med att variera min träning. Kroppen vänjer sig efter en stund till den träningen du tränar och kan då sluta att "förändras" eller vad man säger. Så det känns fett skönt att jag nu äntligen tar tag i tränings upplägget och fixat helt nya övningar.´good for u moa, good for u. 
 
Nu är det hårdträning denna månad, för jag ska egentligen nått mina mål i juni, men vi får se hur det blir med det! vi får hålla tummarna, och jag får träna häcken av mig!tr




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!